فروشگاه موسیقی مهتاب و روزبه – زیست خاور مشهد

فروشگاه موسیقی مهتاب و روزبه – زیست خاور مشهد

نزدیک به میدان تقی آباد، مجتمع زیست خاور در ابتدای خیابان کوهسنگی که یکی از معتبرترین میدان‌های شهر مشهد است،واقع شده است.

با ورود به این مجتمع زیبا و با قدمت، شما شاهد تنوع گسترده ای از کالاهای پر زرق و برق و متنوع هستید، وقتی که به پایین ترین طبقه زیست خاور مشهد می رسید، آهسته آهسته با فضای جدیدی مواجه می شوید، حالا جای آن کالاهای پر زرق و برق را تابلوهای نقاشی و خطاطی و کالاهای سنتی و عتیقه به خود اختصاص داده است . کمی که قدم بزنید ممکن است صدای موسیقی اصیل ایرانی نظر شما را به یک فروشگاه خاطره انگیز با انواع نوارهای قدیمی و سی دی هایی که ویترین فروشگاه را با تصاویر هنرمندان نامور آن مزین کرده است،جلب نماید.

فروشگاه مهتاب را سال هاست که می شناسم.جناب سعید لینی برخورد بسیار محترمانه و صمیمی دارند. توصیه می کنم اگر به دنبال آرشیو بسیار غنی از موسیقی های قدیمی هستید و یا می خواهید از آخرین آثار منتشر شده با خبر شوید، از فروشگاه مهتاب دیدن فرمایید.

فروشگاه مهتاب 

آدرس مجتمع زیست خاور مشهد

مشهد، میدان دکتر شریعتی (تقی آباد)، ابتدای خیابان کوهسنگی، مجتمع زیست خاور، طبقه منفی ۲، روبروی در کافی شاپ ، فروشگاه موسیقی مهتاب

شماره تلفن های فروشگاه مهتاب: ۳۸۵۴۶۱۶۴-۳۸۵۴۵۹۲۳     ( کد مشهد:۰۵۱)

فروشگاه موسیقی مهتاب - زیست خاور مشهد

فروشگاه موسیقی مهتاب – زیست خاور مشهد

فروشگاه مهتاب
فروشگاه مهتاب

موسیقی روزبه 

در همان طبقه منفی ۲ و چند قدم آن طرف تر از فروشگاه مهتاب، فروشگاه کوچک و با صفایی به نام موسیقی روزبه جلب توجه می کند. جناب بهروز طاهریان، فضای این فروشگاه را مزین به انواع سازها کردند. قیمت های مناسب و برخورد عالی و راهنمایی های ایشان می تواند به شما در خرید یک ساز خوب کمک کند. حتما از این موسیقی روزبه دیدن فرمایید.

موسیقی روزبه
موسیقی روزبه

مشهد- میدان تقی آباد- مجتمع تجاری زیست خاور طبقه منفی دو – واحد ۱۰۶۹
۰۵۱۳۸۳۸۱۲۷۶
۰۹۳۳۸۳۰۰۹۱۷

https://t.me/joinchat/AAAAAECEx6m0vTOIxsz-sA

 https://telegram.me/RoozbehMusicStory

مطالب مرتبط:

مرکز خرید زیست خاور مشهد 

Zist-e Khavar is the first tower complex containing a shopping centre located in Mashhad, Iran. It is a mega-scale multi-purpose complex consisting of shopping outlets, a cinema, an indoor theme park, banks, restaurants, and offices.
AddressRazavi Khorasan Province, Mashhad, Taqi Abad Square

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن