برگزاری کلاس های آنلاین آواز در استاد هنر

خوشبختانه در این روزها هرهنرجوی مشتاقی به راحتی از پشت صفحه لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود به راحتی و بدون دغدغه می تواند از هر کجای ایران یا جهان با استاد خود از طریق نرم افزارهای اسکایپ، واتس آپ، ایمو و سایر نرم افزارها ارتباط برقرار کند. صد البته شرط لازم با کیفیت برگزار شدن این کلاس ها برخورداری از اینترنت مطلوب است. بنابراین در صورتی که ارتباط تصویری با کیفیتی برقرار باشد، کیفیت این کلاس ها کمی از کلاس های حضوری ندارد و در مواردی کارآمدتر هم به نظر می رسد.
در اینجا قصد دارم به معرفی یکی از سایت های برتر،معتبر و حرفه ای در زمینه آموزش آنلاین موسیقی و آواز بپردازم .”استاد هنر” سایتی هست که مدت ها با عملکرد خوب آن آشنایی و همکاری دارم :

“استادهنر پایگاهی است برای دیدار اساتید و هنرجویان موسیقی در قالب کلاس های فردی سازهای مختلف، تا جوانه ی تازه ای باشد بر درخت جهان آرا و سترگ موسیقی در ایران و برای ایرانیان در سراسر جهان. هنرجویان داخل و خارج از کشور میتوانند به راحتی در هر شاخه موسیقی با همنشینی و همکلامی هفتگی خود با اساتید ضمن طی مراحل یادگیری موسیقی، راه شاگردی تا نوازندگی و استادی را بپیمایند. هدف ما کاشتن نهال نواختن ساز در هر خانه و خیابان ایران است.”

دوستان علاقه مند به شرکت در کلاس های آنلاین، می توانند جهت ارتباط با من و آشنایی با برنامه و ساعات تدریس  به سایت استاد هنر مراجعه فرمایند

شماره تماس

برای تماس با استادهنر میتوانید در بخش چت پایین صفحه به صورت فوری با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و یا حتی از آن طریق درخواست کنید تا مشاوران سایت با شما تماس بگیرند. همین طور میتوانید با شماره ۰۲۱۵۵۷۳۵۰۷۷ یا از طریق ایمیل و یا صفحات شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

یقین داشته باشید نظرات شما برای ما واجد اهمیت بسیار است.

» شماره تماس : ۰۲۱۵۵۷۳۵۰۷۷
» پشتیبانی : ostadhonarr@gmail.com

ورود به پروفایل حبیب الماسیان در سایت استاد هنر 

 

با آرزوی موفقیت
حبیب الماسیان مدرس آواز و دوره های پرورش صدا

 

سایر مطالب:
آموزش آنلاین آواز برای ایرانیان خارج از کشور
منظور از تست آواز یا خوانندگی چیست؟ باید چه کار کنم ؟

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن