آموزشگاه موسیقی شکوه مشهد

آموزشگاه موسیقی شکوه با هدف آموزش آکادمیک و حرفه‌ای موسیقی به علاقمندان تاسیس گردیده است. همکاری با اساتید مجرب در حوزه موسیقی کلاسیک و ایرانی برای آموزش صفر تا صد کلیه سازها به بزرگسالان و کودکان و فراهم آوردن بهترین امکانات و محیطی امن و سالم برای یادگیری از افتخارات این مجموعه می باشد.

در آموزشگاه شکوه کلیه سازها ایرانی و جهانی و نیز آواز پاپ، کلاسیک و سنتی و ایرانی نیز تدریس میشود. آموزش برای سنین مختلف خردسال، نوجوان و بزرگسال انجام میشود و موسیقی کودک (ارف) نیز آموزش داده میشود و در این راستا از اساتید مجرب استفاده میشود.

خدمات آموزشی آموزشگاه موسیقی شکوه مشهد

موقعیت آموزشگاه موسیقی شکوه در محله هفت تیر مشهد میباشد.این مجموعه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و با مدیریت آقای فرزاد بطحایی اقدام به خدمت رسانی به علاقه مندان یادگیری موسیقی کرده است.

موسس فرزاد بطحایی
مدیریت: شهرزاد بطحایی
: آدرس:مشهد ملک آباد ۱ قدس ۷ پلاک ۶۶
۰۵۱۳۷۶۰۷۰۸۱- ۰۹۳۸۴۶۶۷۹۵۵

کانال تلگرام: https://t.me/shokuh_music_ins

اینستاگرام آموزشگاه : https://www.instagram.com/shokuh_music_academy/

درباره مدیریت آموزشگاه موسیقی شکوه:

فرزاد بطحایی متولد سال ۶۱ در مشهد است و دانش آموخته  کاردانی فناوری اطلاعات، کارشناسی نرم افزار کامپیوتر و کارشناسی ارشد هوش مصنوعی است. در زمینه فعالیت های هنری ، فرزاد بحطایی داری کارت صلاحیت تدریس آموزش ویولن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و عضو کانون نوازندگان کلاسیک خانه موسیقی ایران می باشد.
ایشان تئوری موسیقی را در ۱۵ سالگی زیر نظر عموی خود استاد جواد بطحایی و آقای علیرضا فریفته آغاز کرد و هارمونی موسیقی را زیر نظر استاد محمود حقگو فرا گرفت.
فرزاد بطحایی یادگیری ویولن را در سال ۷۷ زیر نظر اساتید آرش آزاده و پس از آن دکتر حمید کاظمی آغاز کرد و از حضور اساتیدی چون شمیم موحد و ابراهیم لطفی استفاده کرد. از فعالیت های هنری او میتوان به همکاری باارکستر نیما از سال ۷۸ به رهبری دکتر محمد حقگو به مدت ۴ سال، اجرای کنسرت هایی در مشهد و شهرستان ها، همکاری با ارکستر فردوسی به مدت دوسال و بسیاری دیگر اشاره کرد. فرزاد بحطایی دارای سابقه بیش از ده سال اموزش ویولن در اموزشگاه های مشهد از جمله اریا، نی داوود، ماهور، یگانه و… میباشد.

منبع: سایت نیکرو

سایر مطالب مرتبط:

معتبرترین آموزشگاه های موسیقی در مشهد
آموزشگاه موسیقی شکوه در آپارات
آموزش تصنیف خوانی و آواز اصیل ایرانی در مشهد
آموزشگاه موسیقی بامداد
آموزشگاه موسیقی نکیسا
آموزشگاه موسیقی عارف

گردآوری :حبیب الماسیان مدرس آواز آموزشگاه های موسیقی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن