آوازخوانی قاسم ضیایی‌صدر در نشست «آیین آواز»

سه‌شنبه ۲۳ مرداد در ارسباران رخ می‌دهد؛

آوازخوانی قاسم ضیایی‌صدر در نشست «آیین آواز»

بیست و چهارمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز از ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۲۳ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود که طی آن، قاسم ضیایی‌صدر به اجرای آواز در این نشست می‌پردازد. صدای این خواننده جوان را ایمان جمشیدی (نوازنده تار) همراهی می‌کند.

همچنین بخش‌های دیگری هم برای بیست و چهارمین نشست آیین آواز پیش‌بینی شده که جزئیات آن در اخبار آتی به اطلاع عموم خواهد رسید.

قاسم ضیایی‌صدر (متولد ۱۳۶۱ تهران) کارشناس طراحی صنعتی، آواز را  نزد اساتیدی چون محسن کرامتی، احد فَشی، عبدالکریم پاک‌سیرت، مهران زمانی، احمد نعمت‌الله‌زاده و همچنین در شهر کرمان نزد محمدرضا کربلایی فرا گرفته است. وی  مبانی موسیقی و همچنین نوازندگی ساز سه‌تار را هم نزد مرتضی ورمزیار و محمدامین اکبرپور گذرانده است. اجرای کنسرت با گروه نوا به سرپرستی احمد حمدگذار و اجرای برنامه‌های ارگانی متعدد از جمله تجربیات اوست.

نشست تخصصی آموزشی آیین آواز با هدف احیای هنر آواز از طریق تجلیل و یادکرد از آوازخوانان و مدرسان قدیمی و نیز معرفی صاحبان استعدادهای جوان و میانسال در هنر آواز ایرانی به همراه ارائه مباحث فنی و تئوریک، به مدت دو سال است که توسط کانون موسیقی ارسباران راه‌اندازی و در این مدت با استقبال علاقه‌مندان روبرو شده است.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا (ارسباران) واقع شده و حضور در سلسله نشست‌های ماهانۀ آیین آواز برای همه دوستداران این هنر اصیل، آزاد و رایگان خواهد بود.

منبع خبر: کانال تلگرام آیین آواز 

      مطالب مفید:
  آیین آواز 

درباره ی علی شیرازی 

وبلاگ هنرمند ارجمند علی شیرازی 

نگاهی به صدا و آوازِ «علی شیرازی»

نگاهی به تحریر در آواز ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن