حسام‌الدین سراج به یازدهمین نشست «آیین آواز» می‌آید

هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی
یازدهمین نشست «آیین آواز» میزبان حسام الدین سراج خواننده و مدرس موسیقی می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین نشست «آیین آواز» میزبان حسام‌الدین سراج خواننده و مدرس باسابقه موسیقی می شود. در این نشست ماهانه تخصصی آموزشی که این ماه از ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۲۷ تیرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. سراج ضمن مشارکت در بحث فنی و تخصصی، در ادامه برنامه به اجرای آواز خواهد پرداخت. وی همچنین ۲ تن از شاگردان برگزیده کلاس‌های آوازش را به حاضران معرفی می‌کند که این ۲ هنرجو نیز به صورت مجزا و در ۲ بخش جداگانه به خوانندگی می‌پردازند.

ایده اصلی شکل‌گیری سلسله نشست‌های تخصصی آموزشی «آیین آواز» که مدت یک سال است به صورت ماهانه با هدف تجلیل از آواز خوانندگان و مدرسان پیشکسوت آواز و همچنین معرفی چهره‌های مستعد جوان و میانسال برگزار می‌شود، ابتدا از سوی حسام‌الدین سراج بود که با علی شیرازی (خواننده، آوازپژوه و مدیر این برنامه) در میان گذاشته شد. سپس شیرازی با افزودن قسمت‌هایی به آن فکر اولیه از مردادماه سال گذشته این برنامه را با همکاری و حمایت فرهنگسرای ارسباران راه‌اندازی کرد که با بازخوردهای مثبتی از سوی اهالی موسیقی و آواز همراه بود و توانست تکان هرچند کوچکی به فضای راکد موسیقی آوازی بدهد.

حالا در یازدهمین برنامه، نوبت به حسام‌الدین سراج (مبدع اولیه این نشست) رسیده است تا به همراه ۲ شاگرد برتر خود در این نشست، حضور مشارکتی مستقیم داشته باشد.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان (خیابان جلفا) واقع شده و ورود همگان به سلسله نشست‌های «آیین آواز» آزاد است.

منبع خبر : کانال تلگرام آیین آواز 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن